duminică, 1 februarie 2009

Babi Minune - Zilele Frumoase - Nu mai pot

Babi Minune - Nu mai pot belea
versuri babi minune
Zilele frumoase babi minune download manele babi minune
versuri babi minune zilele frumoase
Babi Minune - Zilele Frumoase

Daca voi pleca fara tine
As vrea sa ma ierti sau uiti de mine
Nu mai fac nimic din iubire
Nu mai pot trai o amintire
Intre noi s-a schimbat ceva

Nu mai pot zilele frumoase sa le mai intorc
Nu mai vreau doar de dragul lor cu tine sa mai stau

Am ramas la fel ca la inceput
Doar iubirea noastra a disparut
Nu am un motiv sa pot ramane
Plec si-mi pare rau de acele zile
Ce m-au facut sa cred ca te iubesc

Un comentariu:

Matei spunea...

Babi, salut! imi place foarte mult cum ai reusit sa faci cariera din cantat si mai ales povestea ta de la anonimat la succes. am gasit blog-ul tau, arata OK, insa vreau sa iti propun ceva. sunt expert pe promovare online si te pot ajuta sa iti faci blogul foarte bun la nivel de design si sa fii in topuri si clasamente pe motoarele de cautare ca sa afle cat mai multa lume de tine si sa fii cat mai popular si cunoscut. daca vrei sa te ajut, lasa-mi un comment la mine pe blog cu adresa ta de mail si discutam. te pot face si mai star!